Λοιπές Ερωτήσεις


1) Πόσοι πόντοι αντιστοιχούν σε κάθε μοναδικό κωδικό ;


Για κάθε κωδικό που βρίσκετε στην συσκευασία Nescafé Classic των 2,75kg, κερδίζετε 1 πόντο.

Θέλω να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς με εκπρόσωπο του CAFÉ CLUB.

Το CAFÉ CLUB είναι πάντα δίπλα σας για να σας εξυπηρετήσει. Μπορείτε να μας καλέσετε από τις 10.00 το πρωί έως τις 18.00 το απόγευμα στο 210-6898145 ή κάνοντας click στο Chat που βρίσκετε κάτω δεξιά στη σελίδα σας.


2) Τι γίνεται στην περίπτωση που έχω ακόμα τις παλιές ταινίες ;


Η καταληκτική ημερομηνία αποστολής των ταινίων που υπήρχαν στις παλιές συσκευασίες ήταν 30/09/2014. Πέραν της συγκεκριμένης ημερομηνίας, παύουν αυτομάτως να έχουν ισχύ και δεν δύναται να πιστωθεί ο αριθμός τους στον λογαριασμό σας.


3) Τι είναι το πρόγραμμα Coffee 4 Free ;


Το "Coffee 4 Free" είναι ένα πρόγραμμα, το οποίο στοχεύει στην αύξηση της κατανάλωσης στα σημεία πώλησης καφέ, ενώ παράλληλα αποσκοπεί στη δημιουργία πιστής πελατείας. Ο μηχανισμός του είναι ο εξής: κατά την παραγγελία 3 ροφημάτων Nescafé, παρέχεται δωρεάν από το κατάστημα το 4ο ρόφημα. Στο πλαίσιο αυτό το CAFÉ CLUB σας παρέχει όλα τα υλικά επικοινωνίας (φυλλάδια, κουπόνια, αυτοκόλλητα, καρτολίνες) προκειμένου να στηθεί επιτυχώς ο συγκεκριμένος μηχανισμός, ενώ εσείς βάζετε το προϊόν. Το βασικό πακέτο υλικών περιλαμβάνει: 300 φυλλάδια, 200 κουπόνια, 600 αυτοκόλλητα (=3 αυτοκόλλητα σε κάθε κουπόνι x 200 κουπόνια) και 10 καρτολίνες.


4) Πώς καταχωρώ τους κωδικούς από τις συσκευασίες ;


Αφού πραγματοποιήσετε είσοδο μέλους στο cafeclub.gr μέσω του λογαριασμού που έχετε δημιουργήσει σε αυτό, στη συνέχεια πηγαίνετε στην επιλογή "Καταχώρηση μοναδικού κωδικού". Εκεί πληκτρολογείτε τους κωδικούς που βρίσκετε από κάθε συσκευασία Nescafé Classic 2.75kg που καταναλώνετε. Οι κωδικοί μεταφράζονται σε πόντους και συμψηφίζονται με τυχόν υπόλοιπο, το οποίο έχει δημιουργηθεί είτε από τους μοναδικούς κωδικούς προηγούμενων αγορών.


5) Ισχύει ακόμα το δώρο της συσκευασίας του καφέ ;


Η συγκεκριμένη προσφορά δεν ισχύει πια κι έχει αντικατασταθεί από άλλα δώρα για τα οποία μπορείτε να λάβετε γνώση τόσο μέσω της ιστοσελίδας μας cafeclub.gr, όσο και μέσω του τελευταίου ενημερωτικού εντύπου (περιοδικό Οκτωβρίου 2012), που σας έχουμε αποστείλει. Εάν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, τότε μπορείτε να ενημερωθείτε και τηλεφωνικά μέσω της γραμμής του CAFÉ CLUB 210 68 98 145


6) Προμηθεύτηκα μια συσκευασία στιγμιαίου καφέ Nescafe Classic 2.75kg και επιχειρώντας να καταχωρήσω τον κωδικό που αναγραφόταν σε αυτήν, μου εμφανίστηκε κατά την ολοκλήρωση της καταχώρησης, το μήνυμα ότι ο κωδικός αυτός δεν υπάρχει ή έχει χρησιμοποιηθεί ξανά κατά το παρελθόν. Εγώ πρώτη φορά προσπαθώ να εισάγω τον συγκεκριμένο κωδικό. Τι κάνω;”


Παρακαλούμε κρατήστε ολόκληρη τη συσκευασία. Κατά την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης του, CAFÉ CLUB θα χρειαστούμε τον μοναδικό κωδικό, τον κωδικό παρτίδας που αναγράφεται στην εξωτερική συσκευασία (π.χ.L309201446), καθώς και το σημείο από το οποίο προμηθευτήκατε το προϊόν.


7) Ποιο είναι το χρονικό διάστημα αναμονής για την παραλαβή των  δώρων ;


Για όλα τα δώρα που εντάσσονται στην λίστα του CAFÉ CLUB (εκτός από την οθόνη plasma), το διάστημα αναμονής υπολογίζεται το πολύ στις 2 εβδομάδες, ξεκινώντας από την ημέρα που δόθηκε η παραγγελία σας. Το χρονικό διάστημα για την αποστολή της οθόνης plasma, υπολογίζεται στον 1 μήνα.


8) Πώς μπορώ να πληροφορηθώ για την τιμή κάποιου προϊόντος από τον  κατάλογο της Nestle Professional;


Θα καλέσετε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Nestlé Professional στο 8001168068 (από σταθερό χωρίς χρέωση), καθώς και στο 210 6844824 (από κινητό, με χρέωση).


9) Είμαι παλιό μέλος του Nescafé Club, πώς θα ενεργοποιήσω το λογαριασμό μου στο  CAFÉ CLUB;


Aν είστε παλιό μέλος (Nescafé Club) τότε θα σας έχει ήδη αποσταλεί μήνυμα στο προσωπικό σας email, που είχατε δηλώσει κατά την εγγραφή σας, μέσα στο οποίο υπάρχει επισυναπτόμενος ένας σύνδεσμος ενεργοποίησης. Πατώντας πάνω σε αυτό το σύνδεσμο, πραγματοποιείται η διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής. Πληκτρολογείτε το ΑΦΜ της επιχείρησής σας και εισάγετε έναν αλφαριθμητικό κωδικό πρόσβασης της αρεσκείας σας, από 6-12 λατινικούς χαρακτήρες.


10) Πως μπορώ να γίνω μέλος στο CAFÉ CLUB;


Αν θέλετε να γίνετε μέλος, αρκεί η επίσκεψή σας στο cafeclub.gr προκειμένου να πραγματοποιηθεί εγγραφή νέου μέλους. Μετά τη συμπλήρωση όλων των υποχρεωτικών πεδίων της φόρμας εγγραφής, αποστέλλεται αυτόματα e-mail με το σύνδεσμο ενεργοποίησης ή SMS με τον κωδικό ενεργοποίησης προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.


11) Πώς μπορώ να δω τις προδιαγραφές των δώρων του CAFÉ CLUB;


Κάνοντας click στο μενού "Δώρα & Προσφορές" και στην κατηγορία "Δώρα για τα μέλη". Κάνοντας click σε οποιοδήποτε από τα δώρα, αναγράφονται αναλυτικά οι προδιαγραφές του.


12) Πώς λειτουργεί ο μηχανισμός των προσφορών για τα μέλη του  CAFÉ CLUB;


To κάθε ενδιαφερόμενο μέλος του CAFÉ CLUB μπορεί να ενημερωθεί είτε τηλεφωνικά, είτε στο cafeclub.gr στο μενού "Δώρα & Προσφορές" και στη επιλογή "Αποκλειστικές προσφορές για τα μέλη", σχετικά με τις προδιαγραφές και το ύψος της έκπτωσης (διαφοροποιείται ανά περίπτωση) του εξοπλισμού ή των υπηρεσιών που εντάσσονται στις προσφορές. Πρόσβαση στις συγκεκριμένες προσφορές, έχουν ΜΟΝΟ τα μέλη του Club και η απόκτηση τους γίνεται έναντι χρηματικού αντιτίμου. Σε περίπτωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κάποια από τις προτεινόμενες προσφορές, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απ' ευθείας με τον εκάστοτε συνεργαζόμενο προμηθευτή μας, προκειμένου να ενημερωθείτε για όλες τις επιπλέον λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.


13) Πώς κάνω παραγγελία του δώρου που επιθυμώ;


Αφού πραγματοποιήσετε είσοδο μέλους στην ιστοσελίδα, κάνετε click στο πεδίο που αναφέρεται στην "εξαργύρωση πόντων" κι ακολούθως εμφανίζονται τα εικονίδια των δώρων, στην επιλογή των οποίων μπορείτε να προβείτε ανάλογα με το διαθέσιμο υπόλοιπο σας. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στο διαδίκτυο και κατ' επέκταση η επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας, η παραγγελία του δώρου δίνεται τηλεφωνικά μετά από συνεννόηση με τον εκπρόσωπο του CAFÉ CLUB, καλώντας στο 210-6898145.


14) Ξέχασα το password μου, τι πρέπει να κάνω;


Θα επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας (www.cafeclub.gr) και δεξιά του πλαισίου όπου πληκτρολογείτε το password σας, υπάρχει η επιλογή "ξεχάσατε τον κωδικό σας;" Κάνοντας click στην συγκεκριμένη επιλογή, σας δίνεται η δυνατότητα επανάκτησης του κωδικού πρόσβασης, πληκτρολογώντας στο πλαίσιο το email ή το νούμερο του κινητό που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας. Αυτομάτως λαμβάνετε email ή SMS με τον κωδικό επαναφοράς κωδικού, δηλώνοντας εκ νέου κωδικό εισόδου.


15) Κατά την εγγραφή μου δήλωσα λανθασμένο email ή νούμερο κινητού. Τι γίνεται σε  αυτή την περίπτωση;


Καλείτε στο 210-6898145 προκειμένου να ενημερώσετε για την μεταβολή που επιθυμείτε να επέλθει στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση ή στον αριθμό του κινητού που έχετε δηλώσει κι ακολούθως λαμβάνετε απαντητικό email με σύνδεσμο ενεργοποίησης λογαριασμού ή SMS με κωδικό ενεργοποίησης. Μπορείτε επίσης να στείλετε email στο contact@cafeclub.gr γνωστοποιώντας τη μεταβολή που θέλετε να κάνετε.


16) Πού βρίσκεται ο κωδικός στη συσκευασία του Nescafé;


Ο κωδικός αναγράφεται εσωτερικά στο καπάκι της χαρτοσυσκευασίας των 2,75kg με την ένδειξη "μοναδικός κωδικός". 

Σχόλια

Προσθήκη σχολίου

 
 
Η Nestlé θέλει να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά τη χρήση αυτού του ιστότοπου. Προς τον σκοπό αυτό, χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες για να κατανοήσει τα ενδιαφέροντά σας, να προσαρμόσει τον ιστότοπό της στις ανάγκες σας και να διαχειριστεί τις διαφημίσεις της. Η Nestlé σέβεται το απόρρητο των προσωπικών σας πληροφοριών και σας καλεί να μελετήσετε την Πολιτική Ιδιωτικότητας, η οποία περιλαμβάνει μία εκτενή περιγραφή του πώς χρησιμοποιεί τα cookies.